reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Mottl

Jaroslav Mottl

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  19x

Som herec, producent, textár, scenárista, režisér, divadelník. Oheň, more, gitara, víno, žena, láska... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

10 zlatých pravidiel na plavárni

Jaroslav Mottl

10 zlatých pravidiel na plavárni

vyňaté z príručky Gadžo v meste

  • 28. nov 2023
  • Páči sa: 16x
  • Prečítané: 2 315x
  • 3
Hej, ty! Kedy si bol naposledy v divadle?!

Jaroslav Mottl

Hej, ty! Kedy si bol naposledy v divadle?!

Dovolil som si tykanie a drzú otázku hneď v úvode, ale musel som vás nejako zaujať, aby ste si prečítali: Otvorený list všetkým fanúšikom umenia pri príležitosti Svetového dňa divadla v roku 2021.

  • 27. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 900x
  • 11
Začypovali ma, svine!

Jaroslav Mottl

Začypovali ma, svine!

Ja neviem kedi sa to stalo, ale mám v sebe čyp. Nabetón. Asy to stihly, keť vtedy plošne testovaly a badám na sebe aj zmeni.

  • 24. jan 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 4 029x
  • 14
Denník koviďáka 2020

Jaroslav Mottl

Denník koviďáka 2020

Február 2020 Nakazených - 0, Úmrtí - 0 Číňania pojedli netopiere a bude z toho celosvetová pandémia. Nikto nevie ako na to reagovať, ale že vraj sme v riti, v akej sme ešte neboli. A všetci umrieme. Ak nebudeme nosiť rúška.

  • 12. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 502x
  • 21
Viete kto je Hamižňa pažravá?

Jaroslav Mottl

Viete kto je Hamižňa pažravá?

Detský pesničkový hit nevzniká jednoducho. Chce to veľkú dávku fantázie, ale často postačí odpozorovať život okolo seba. Tento blog je aj o tom, prečo Smejko a Tanculienka 10.2. v Martine  takmer neodohrali koncert.

  • 12. feb 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 403x
  • 4
reklama
50 metrový krytý bazén Zvolen nikdy nepostaví....

Jaroslav Mottl

50 metrový krytý bazén Zvolen nikdy nepostaví....

...ak najskôr postaví letné kúpalisko. Prečo? Nebudú peniaze. Ale áno, letné kúpalisko je skvelá vec! Ale to postavte až potom! Nikto si predsa nepostaví najprv altánok a potom dom. Nikto si nekúpi najprv kabriolet a potom auto.

  • 26. jan 2018
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 985x
  • 1
Ako ma vytočil Telekom. A stále vytáča.

Jaroslav Mottl

Ako ma vytočil Telekom. A stále vytáča.

Naša obrovská telekomunikačná firma má obrovský problém s komunikáciou so zákazníkmi. Ak sa vám 3x nedovolá, ruší všetky vaše žiadosti. SMS-ky používa, len keď sa jej to hodí.

  • 26. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 309x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu