Ako ma vytočil Telekom. A stále vytáča.

Autor: Jaroslav Mottl | 26.11.2015 o 20:17 | Karma článku: 10,99 | Prečítané:  2694x

Naša obrovská telekomunikačná firma má obrovský problém s komunikáciou so zákazníkmi. Ak sa vám 3x nedovolá, ruší všetky vaše žiadosti. SMS-ky používa, len keď sa jej to hodí.

Na začiatok chcem zdôrazniť, že som takmer 20 rokov verný klient Telekomu. Niekoľkých liniek.

Moja prvá skúsenosť je z leta 2015, kedy som chcel preložiť linky z kancelárie na inú adresu presne o mesiac a pol neskôr  z dôvodu rekonštrukcie kancelárie.  - Žiaľ nedá sa to, pretože dostávame pokuty od Telekomu za oneskorenie realizácie požiadavky, ale môžeme sa pokúsiť – vyjadrenie externej firmy.

O mesiac a pol na pobočke: Áno,  nič sa nerobilo, vaša žiadosť bola zrušená, klient nedostupný. Musíte si dať novú žiadosť.

Ok.  Nová žiadosť. Volám styčného dôstojníka, ktorý zadeľuje robotu externým firmám s prosbou o posúrenie: -Nemôžem, nedá sa, idem na školenie, až o týždeň, nie som pri počítači, nemám prístup k mailom. Ale notebook pri sebe máte, nie?  -To áno. Takže?  - Žiaľ až o týždeň.

O týždeň neskôr na pobočke:  Áno,  nič sa nerobilo, vaša žiadosť bola zrušená, klient nedostupný.

Totiž mám takú prácu, že si musím vypínať mobil. Telekom vám síce 3x zavolá a aj máte snahu sa dovolať späť, ale smola. Ozve sa robot. Nula bodov. Všetko sa ruší. Ok.

Telefonát s Hotlinkou: Chcem hovoriť s niekým z vedenia. Kontakt. Mail.   -Nedá sa. Napíšte oficiálny list, sťažnosť a pošlite poštou.  Alebo choďte na pobočku.

Návšteva centrály v Bratislave. Cez nekompromisnú blondínku, bez dohodnutého stretnutia alebo bez zázračnej karty do nekompromisného turniketu sa žiaľ nikam nedostanete. Môžete si podať reklamáciu, sťažnosť na podateľni – ale iba písomne. Odpoveď do 30 tich dní. Žiadny ombudsman. Pobočka.

Ešte stále píšem o jednej z najväčších komunikačných firiem na Slovensku.

Ďalšia návšteva pobočky. Nová žiadosť. Môj zvýšený adrenalín si odnášajú panie za prepážkami. Veci sa začínajú hýbať. Po dvoch  mesiacoch od prvej žiadosti  nabehnú montéri a zavedú linku.

A internet a druhá linka? – Prepáčte nebola požiadavka. Ale veď som podával žiadosť na presun liniek a internetu na novú adresu. -  Je nám ľúto, nebola požiadavka.

Ďalšia návšteva pobočky. Nová žiadosť. Chlapi do týždňa nabehnú a zavedú zvyšok liniek.

Nejde internet. Volám technickú podporu.  - Signál máte, asi nemáte nový router.

Na pobočke:  - Musíte si kúpiť nový digitálny router za 20 eur.

Ale ja nechcem nič nové, chcem iba presunúť existujúce, nikto ma na nič neupozornil.

  • Žiaľ, analóg končí. Digitalizujeme. Chcete to alebo nie?

Ďalšia skúsenosť spred mesiaca:

Dôkladne vypĺňam dotazník na webe, že mám záujem o nový iphone, pretože je vypredaný.  Po dvoch týždňoch, sa niekto ozve, že do troch dní príde kuriérom. Super, ľady sa pohli.

Po 12 tich dňoch ďalšia návšteva pobočky, pretože mi nič neprišlo.

  • Áno, objednávka bola zrušená, pretože sa kuriér nevedel dovolať.  Žlč kypí. – Ja vás chápem,pane, podajte si reklamáciu a pošlite poštou, do 30 dní....atd.

O dva dni príde SMS v tomto presnom znení: Mily zakaznik, prijmite, prosim nase uprimne ospravedlnenie za nedorucenie zasielky. Chyba vznikla na nasej strane pri zadani nespravneho kontaktneho cisla, preto sa Vam pracovnik kurierskej spolocnosti nemohol dovolat a zasielku uzatvoril ako neprevzatu. V pripade zaujmu Vam odporucame spisanie novej objednavky. V nasledujucej fakture Vam uplatnime komenzaciu vo vyske 12 Eur s DPH. Telekom

Bez diakritiky a s chybami. Ešteže 12 Eur s DPH. Lebo keby bez, tak ma vytočia.

Summa summarum:  Naša obrovská telekomunikačná firma má obrovský problém s komunikáciou so zákazníkmi. Ak sa vám 3x nedovolá, ruší žiadosti.  Žiadne  avízo SMS-kou o zrušení  žiadosti. Nič. Od kuriérskych spoločností nemá spätnú väzbu o nedodaní zákazky.  Jednoducho zrušenie objednávky. Žiadna SMS . Nič. Zákazník, staraj sa!

Ako je možné, že kuriér má chybné telefónne číslo? Vyplnil som to digitálne, stačilo spraviť CTRL –C! Ale zrejme to niekto prepisuje ručne a stala sa chyba. Alebo sa naschvál stala chyba? Po iphonoch je veľký dopyt.

Chcete sa niekam dovolať, zdvihne vám robot. Ak sa dostanete cez inštrukcie robota  na živého operátora, vysvetlíte mu váš problém a nebodaj sa preruší kontakt, máte smolu. Ďalšia tortúra s robotom, nový operátor, nové vysvetľovanie.

Rezervácia stretnutia v centre –zabudnite, nefunkčný web.

Na druhej strane, ak niečo kúpite, ihneď vám zavolá robot ( zase len robot) so siahodlhým vypytovaním ako ste spokojní s vybavením na pobočke. Samozrejme nezabudne vás upozorniť , že kvôli skvalitneniu služieb bude ten hovor zaznamenaný. Už to vidím ako tie nekonečné telefonáty niekto analyzuje.

Telekom nevie komunikovať. Vytáčať vie ale dokonale. Vždy, keď mi niekto od nich zavolá, najprv sa pýtam, či nie je robot. Ak áno, položím.

Ak prekročíte štátne hranice, prídu aj tri SMS-ky.  Reklama SMS-kou chodí minimálne raz mesačne. Ak neuhradíte FA načas, prekročíte limit internetu, SMS príde okamžite.

V iných prípadoch Telekom SMS-ky nepozná.

Bez úcty, bez rešpektu, bez snahy,  ale za to s poriadnou dávkou drzosti. Nech sa páči na pobočku. Veď si vás kúpime za 12 Eur aj s DPH.

Spomínam si na zážitok z novootvorenej pizzerii Pizza Hut v Bratislave. Po 40 minútach po objednaní som zrušil objednávku. Vzápätí mi doniesli ako ospravedlnenie dve pizze zdarma.. Doteraz sa tam rád vraciam.

Pointa?

Včera som si  chcel objednať ešte raz iphone. Smola. Vypredaný. Vyplňte dotazník.

Kliknite na button: Mám záujem.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

NDS priklepla Doprastavu zákazku bez súťaže, vraj aby diaľnica neskončila v poli

Súčasťou združenia sú aj Strabag, Váhostav a Metrostav.

DOMOV

Lekári neurčujú správne príčinu smrti. Pochybili až v štvrtine

Príčina sa stanovuje na základe obhliadky a dostupných informácií.

ŠPORT

Za Slovanom stále cítiť pachuť vytunelovaných harvardov

Medzi majiteľmi je dodnes firma zapletená do tunelovania harvardských fondov.


Už ste čítali?